Sommarlistan

 
Istället för att gå runt och dröna nu i sommar har jag beslutat mig för att försöka ta tag i några saker som jag har varit dålig på att ta tag i tidigare. Jag kanske inte lyckas åstadkomma några mästerverk, men tanken är att det åtminstone ska ske en förändring och att jag ska göra mitt bästa.
 
  • Fixa till min bloggdesign. Skissar jag bara upp hur jag vill ha det har Alex lovat att hjälpa mig med det praktiska.
  • Lära mig hur min systemkamera fungerar, så att jag kan använda annat än auto- funktionen.
  • Löpande rensa bland kläder och skor, och i första hand försöka sälja det jag inte ska ha kvar.
  • Träna 30 minuter om dagen. Tänkte börja med detta under en 30- dagarsperiod för att sedan självfallet fortsätta. Men det blir nog enklare om jag inte tar i så jag spricker från början. Med träna räknas även promenader.
  • Varje vecka göra ett nytt matschema, som sedan ska följas. Inte så mycket för ekonomins skull som för att få koll på vad jag stoppar i mig om dagarna.
  • Börja med den där rumänska- kursen jag signade upp mig på för ett par månader sedan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0