Snorigt värre



Fy satan i helskotta. Har gått från att vara glad och välmående till förkyld med ett huvud så fullt av snor att det väger mer än en nyfödd elefantbebis. Jag antar att jag ska vara glad över att jag fortfarande kan andas genom höger näsborre, MEN DET ÄR JAG INTE FÖR JAG KAN JU FÖR SJUTTSINGEN INTE ANDAS GENOM DEN VÄNSTRA!

Drabbades av ett nysmaraton på tunnelbanan hem, och känner mig dessutom fortfarande sådär jobbigt frusen som man gör precis innan febern bryter ut. Men jag har inte tid att bli sjuk "på riktigt". I morgon ska jag luncha med vänner, på fredag står eventuellt en biodejt med pojkvännen på schemat och på lördag är det inflyttningsfest för hela slanten. Att bli sjuk är med andra ord uteslutet. 
 
Tips på mirakelkurer som botar all lättare sjukdom mottages tacksamt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0