Tjipp och hej!

 
Imorse när jag vaknade hörde jag främmande röster i lägenheten. Inte direkt vad man vill vakna upp till, men ganska så snart lyckades jag lokalisera ljudet och insåg då att min iPod på något mystiskt sätt måste ha satts igång när jag la den på byrån igår kväll och sedan spelat låtar hela natten. För jag hoppas inte att någon från andra sidan försöker säga mig något genom att spela Elvis för mig på morgonkvisten.
 
Bortsett från att jag, thanks to Elvis, är rejält trött så är jag på relativt bra humör. Lite sur över att det fortfarande är mörkt på himlen och regn i luften, men samtidigt glad över att jag inte har semester. Behöver för övrigt bra tips på vad man kan hitta på i Stockholm en regnig dag. Måste gardera mig inför semestern, men trots att jag är född och uppvuxen i Hufvudstaden är jag dålig på inomhusaktiviteter.
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag håller med dig, det är verkligen deppigt väder :( Hoppas det vänder SNART!

sv: "Flickan med snö i håret" gillade jag verkligen men smaken är olika ;)

2012-06-26 @ 13:10:51
URL: http://cissileandersson.blogg.se
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

så söt halsband! :D

2012-06-27 @ 10:49:14
URL: http://emmasays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0