Sverige 0 - Finland 1

Att flyga långdistans är verkligen the shit. För även om jag lider av en släng flygrädsla, så är det trots allt starten och turbulens som är det jobbiga- allt annat tycker jag till och med kan vara behagligt. Om man flyger långt och har en egen liten tv- skärm där man kan se filmer och serier, vill säga. Kortare flygturer utan tv kan vi stryka från listan över saker som jag finner nöje i.

I Finland har man fattat grejen. Vi flög med Finnair, och på flyget som tog oss över Atlanten fanns den så hett eftertraktade lilla tv- skärmen. Jag lyckades klämma rätt många filmer och serieavsnitt under timmarna i luften, och recension på dessa har ni att vänta. Men finländarna har även hajat grejen med att ha bekväma stolar på flygplatsen.



Jag ställer nu frågan till den som är ansvarig för detta område på Sveriges största flygplats: VARFÖR har vi inte sådana här fantastiska stolar på Arlanda???





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0