Swedish House Mafia

Igår var jag och min karl på Swedish House Mafia. Det var deras tredje och sista spelning i Stockholm på denna avskedsturné, och Friends Arena var fullsatt.
 
Jag är ju egentligen inte något superfan av SHM, gillar de låtar som har sång i sig medans de rent instrumentala aldrig riktigt har fastnat. Men jag får efter gårdagens spelning se mig besegrad. SHM:s musik funkar verkligen i det forumet, tiotusentals glada människor som dansar vilt på arenagolvet.
 
Det absolut bästa var dock ljusshowen och pyrotekniken. Jisses, vad de hade lagt krut på det. Det var rök, eld, lasrar, blinkande lampor, konfetti, you name it. Det enda som saknades var en levande elefant som jonglerade med brinnande facklor. Snacka om show!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0