Oktoberfest

Igår stod Oktoberfest i Sollentuna på schemat. Tyvärr krockade det med tre födelsedagsfester, vilket ledde till att det blev en mindre fest än det var tänkt från början, men det gjorde inget för jag hade vansinnigt trevligt ändå. Även om jag var så trött att jag nästan somnade i soffan.
 
Det bjöds på ölprovartävling, där jag stolt kan meddela att jag kom på andra plats! Eh.... med mina två rätt av nio möjliga... Det var banne mig inte lätt att försöka lista ut vilken ölsort som fanns i vilket glas. Och det var dessvärre inte många sorter som föll mig i smaken, de flesta var rätt äckliga. Men så är jag ju inte någon direkt ölkännare, jag vill bara att det ska vara ljust och så lättdrucket som möjligt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0