Fem saker du (förmodligen) inte visste om mig

 
  1. Jag lider av en lätt disktrasefobi (men om Alex undrar så är den så grav att jag inte ens kan ta i trasan utan att må psykiskt dåligt, för efter lite gnäll från hans sida så tar han då över och torkar diskbänk och bord) och använder bara disktrasan om jag verkligen inte har något val.
  2. För några år sedan blev jag biten i bröstet av en häst. Han tog ett rejält tag om tutten, och jag får nog vara glad över att jag knappt fick ett blåmärke.
  3. Om Alex någon gång friar till mig så vet jag att jag kommer att förvandlas till en Bridezilla. Jag älskar allt som har med bröllop att göra, och kommer att kämpa till sista blodsdroppen för att få det så som jag vill ha det. Och om Alex nu läser det här så antar jag att det inte blir något bröllop.
  4. Första gången jag flög var det mellan Umeå och Stockholm och jag har för mig att jag var arton år.
  5. Jag är besatt av att spela Yatzy på mobilen. Nu har jag dock svårt att avancera och slå poängen på min highscore, och därmed blir spelet lite tråkigare. Men ofta kan man hitta mig slöspelandes bara för sakens skull.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0