Morgonen i punkter

 
  • Så himla opepp på att kliva upp ur sängen i morse, det var alldeles för mysigt att få sova bredvid min karl igen efter några nätter på skilda håll. Ville verkligen inte gå till jobbet.
  • Alex åkte till jobbet samtidigt som jag, och då blev inte den där resan till jobbet så jobbig längre. Helt plötsligt var det kul att lämna lägenheten!
  • Fick dessutom världens finaste present av Alex igår när han kom hem. Ska se om jag inte kan visa upp den lite senare.
  • Åh, blir alldeles sprallig när jag tänker på den där presenten!
  • Väl på jobbet försökte jag köpa biljertter till en grej, men för andra gången så strulade det med mitt kort när jag försökte handla på Ticnet. Måste ringa banken igen. Så jädra drygt. Här sjönk mitt glada humör undan och förvandlades till ilska och irritation.
  • Jag gjorde det enda rätta. Ringde Alex och krävde att han skulle uppge sina kortuppgifter så att jag kunde betala de där biljetterna (till en grej han inte ens vill gå på)
  • Alex kanske är min lilla sugar daddy i alla fall. Let´s go bananas med hans kortuppgifter...? Hehehe... Nej, så får man ju inte göra!!! Hehehe.....
  • Sedan slängde jag i mig frukosten på tok för snabbt och här sitter jag nu med lite ont i magen och ett lite plågat ansiktsuttryck. Men ganska glad ändå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0