Nytt i bokhyllan

 
Hösten har väl knapapst gått någon obemärkt förbi, och säga vad man vill om den årstiden men det är väl den tiden på året då man inte behöver ha dåligt samvete över att man sitter inomhus i soffan och sträckläser en bra bok.
 
Inte för att min samling av böcker som står på tur att bli lästa håller på att ta slut, men jag kände att det var dags att fylla på med ytterligare några godingar. Så att jag aldrig riskerar att sitta där utan något att läsa...
 
Det kliar i fingrarna på mig att få sätta klorna i alla dessa sex böcker, men innan dess måste jag förstås läsa ut boken jag håller på med- samt en bok som jag lånat av en kollega. Det får bli racerläsning, tror jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0