Sons of Anarchy

 
I stort sett hela denna söndag har jag ägnat åt att se klart säsong 4 av Sons of Anarchy. Vilket litet mästerverk den serien är! Jag trodde väl aldrig att jag skulle falla så handlöst för en serie som handlar om en motorcykelklubb i en håla i USA, men det krävdes inte många minuter av första avsnittet för att jag skulle vara såld.
 
Jag har nog skrivit det tidigare här i bloggen, men trots att medlemmarna i Samcro (Sons of Anarchy Motorcycle Club Redwood Original) är hårdkokta killar som inte drar sig för att både deala med vapen och ha ihjäl människor så känner jag för varenda en av dem. Den här säsongen har jag bland annat fällt tårar för Opie, Tig och Juice och det gör ont i hjärtat när saker går åt skogen för dem.
 
Det är verkligen en serie som jag kan rekommendera! Säsong 5 har precis dragit igång i USA, men jag är lite kluven till hur jag ska göra. Att behöva vänta en vecka mellan varje avsnitt känns vansinnigt tråkigt nu när jag är van vid att kunna kötta hur många som helst på raken. Men det kanske känns ännu segare att behöva vänta ut hela säsongen bara för att kunna se avsnitten i den takt jag själv vill. I- landsproblem de luxe.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0