27 år

 
I dag fyller min underbara pojkvän år! Hela 27 år, och även om han ju fortfarande är ett och ett halvt år yngre än mig vete fasiken om man kan kalla honom för lammkött längre.
 
Vi hade hans familj och mina föräldrar över i kväll på en halvspontan födelsedagsfika. Mycket trevligt, även om jag nu är lätt sockerchockad (inte så bra med socker, då jag har en tandläkartid i morgon bitti, men vad gör man...) och koffeinpigg. Tur att jag inte tänker sova än på ett tag.
 
För övrigt lär jag väl ändå ligga och vrida mig ett långt tag innan jag kan somna, medans tankarna virvlar runt och försöker komma på en bra födelsedagspresent till min karl. Han fick nämligen inget i dag, så i morgon måste jag fixa något.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0