Håkan Hellström. Tack.

 
Om jag bara fick lyssna på en enda artist mer i hela mitt liv skulle jag utan tvekan välja Håkan Hellström. Den mannen får mig att känna så mycket med sina fantastiska texter och underbara melodier. Han träffar mig rakt i hjärtat, gång på gång.
 
Igår spelade han på Hovet i Stockholm, och självklart var jag där. Släpade med mig min karl, som har lärt sig att uppskatta Håkan (åtminstone tillräckligt mycket för att inte gnälla över att behöva följa med).
 
Har man inte sett Håkan live har man verkligen missat något. Det är som att befinna sig mitt i en explosion. Det är så mycket glädje och eufori och allsång och dans, och huvudpersonen i fråga dirigerar hela kalaset med perfektion. Igår skötte han delvis detta från läktarplats, då han tog sig en vända upp bland publiken.
 
Stan hade feber igår kväll. Det var magiskt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0