Beyoncé
Först: Jag blir så vansinnigt förbannad över att Ticnet inte fungerar som det borde! I dag försökte jag boka biljetter till Beyoncé, och fick tag på rätt bra platser. Men när jag klickade mig vidare till betalningen fick jag bara ett felmeddelande och att jag skulle försöka igen. Detta upprepades fyra- fem gånger, och platserna jag fick tag på blev allt sämre. Till slut var hela konserten slutsåld och jag hade inga biljetter, bara en massa felmeddelanden om att något gått fel med min bokning och att jag skulle försöka igen.
Det är inte första gången det händer mig.
Så jag ringde till Ticnets kundtjänst.
Sedan: På kundtjänsten hade de inga uppgifter om att systemet strulade, men kvinnan jag pratade med skulle se vad hon kunde göra. Efter några försök fick hon tag på ett par plåtar, dock sämre än de första platserna jag fick tag på, men betydligt bättre än många andra som jag fick (och blev av med) lite senare. Och bättre än inga biljetter alls.
Det gör mig så glad att Ticnets kundtjänst faktiskt kan rädda sådana här situationer. Det var samma sak förra gången, då skrapade de fram biljetter som hade försvunnit rakt framför näsan på mig. Och även om sådana här problem inte ska uppstå från första början, så ska de ändå ha en eloge för hur de hanterar situationen!
Så nu till det viktiga, och det jag egentligen vill säga med det här inlägget.
JAG OCH ALEX SKA GÅ OCH SE BEYONCÉ I MAJ!!!!!!!!
Kommentarer
Trackback