Sverige, vi har ett resultat

 
Jag kan nog ha missbedömt mig själv. För nu när vi har ett resultat inser jag ju att jag hela tiden gått och hoppats på Robin Stjernberg. Den glädje som han visade när han gick vidare från Andra Chansen förra veckan fick mitt hjärta att smälta. Och även om jag hade blivit väldigt glad om Anton Ewald eller Ulrik Munther eller Yohio vunnit också, så var det något speciellt med den här vinsten. Det finns ingen jag unnar det så mycket som Robin Stjernberg.
 
 
Fast här var det bra nervöst...
 
Och vad sjuttsingen sysslade jurygrupperna med, som gav Sean Banan massa höga poäng i början? Skärpning!
 
 
Ja, jisses. Som jag älskar Melodifestivalen. Men fy sjuttsingen vad skönt att det är över för den här gången, för nu klarar inte mitt svaga psyke den nervositeten mer på ett tag. Det får vänta till Eurovision i maj.
 
 

Kommentarer
Postat av: Tush

Ja de va riktigt roligt att han vann :)

2013-03-10 @ 11:19:05
URL: http://www.filmkritikerna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0