Det materialistiska inlägget

Jag fyller år på söndag. Mina föräldrar och min pojkvän frågar vad jag önskar mig.
 
Eftersom jag inte kan få det jag önskar mig mest av allt har jag tvingats komma på lite andra saker. Så här, mamma, pappa och Alex, här kommer en dötråkig lista. Och inget jädra klag på att jag önskar mig massa väskor. Det är min födelsedag och jag får önska mig vad jag vill, oavsett hur många väskor jag redan har.
 
 
PT- timmar (Jag har förvisso inte köpt något gymkort ännu, men jag planerar att göra det snart. Och jag vill verkligen träna med en PT, då kan jag inte fuska.)
 
Pengar (Alltid välkommet. Aldrig tråkigt att få.)
 
Presentkort på: Åhléns, Oasis, H&M, Hööks (Gärna en större lägenhet på köpet, så att alla mina kläder kan få plats utan att skrynklas ihop helt. Vi har för få garderober i dagsläget.)
 
 
Den här väskan. Den finns på Åhléns.
 
 
Den här väskan finns också på Åhléns, och må likna en annan jag har. Men de är rätt olika om man tittar närmare. Plus att min gamla råkade blekas i den australiensiska solen. En miss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0