Fira födelsedag en söndag

 
Gårdagen tillbringade jag mestadels hemma hos min kusin och hennes pojkvän. Han hade fyllt år och bjöd in till födelsedagsfika på dagen. Jag åt alldeles för mycket bullar och tårta (och det där med för mycket är en definitionsfråga, men jag var sockerhög ett bra tag efteråt så det borde väl vara ett tecken på att det blev för mycket).
 
Sedan åkte jag hem och var där några timmar innan jag återigen åkte hem till min kusin och hennes pojkvän för att fira med lite tyngre grejer. Det vill säga vin, ostbricka och en massa annat smarrigt som inte var riktigt lika sött som det som serverats tidigare.
 
Med andra ord kan söndagen sammanfattas som väldigt trevlig och lyckad.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0