Middagsmys

Jag var sjuk tidigare i veckan, men jag är glad att jag blev tillräckligt frisk till helgen eftersom vi skulle göra så himla mycket kul. Så. Här kommer den första roligheten vi gjorde.
 
Middag hos Linnea och Johan. Vilket även innebar att vi fick se deras nya lägenhet. Kanontrevlig kväll med god mat och trevligt sällskap. Vi hade dessutom tur som fick skjuts hela vägen hem till dörren av Helene och Andreas. Nu blir det till att planera nästa middag för mig och Alex, för det är vi som står på tur som värdpar.
 
 
Förrätten var en klassisk skagensmörgås.
 
 
Baconlindad köttfärslimpa till varmrätt. Med mycket sås, precis som det ska va!
 
 
Desserten var hämtad från Halv åtta hos mig. Kokosglass med Malibumarinerade ananasbitar. Mums!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0