Wille

 
I måndags förra veckan blev min fina vän Helene mamma. Hennes lilla kille tyckte äntligen att det var dags att upptäcka världen utanför magen. Det är ju trots allt rätt kul där också.
 
När Helene bjöd över mig och Alex på middag igår var jag inte sen att tacka ja. Att få träffa Wille hade jag ju väntat på i nio månader. Han var precis så underbar som jag hade föreställt mig. Och så väldigt, väldigt liten. Vägde knappt någonting. Han sov i min famn och det kändes som att han tyckte att det var rätt najs. Ja, eller kanske inte, med tanke på att jag kände hur han la en korv i blöjan medans han låg där.
 
Så nu har jag en till liten kille att älska och skämma bort.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0