Brunch i Kaknästornet

 
Jag är vansinnigt trött på regnet som håller Stockholm gisslan just nu. Vart tog den härliga, soliga våren vägen? Och viktigare- när kommer den tillbaka? Ska det fortsätta så här måste jag köpa nytt paraply omgående.
 
Det var med andra ord helt fel dag att ge sig ut på äventyr på. Men har man bokat in brunch i Kaknästornet så har man, så det var bara att ge sig iväg. Och se till att komma tillbaka en annan dag när man kan njuta av utsikten lite bättre. För det var banne mig inte mycket man såg av den i dag.
 
Som det alltid är med bufféer åt jag på tok för mycket, även fast jag bara smakade lite av varje sak. Att ta om av favoriterna är inte att tala om förutom den där coleslawen, OH MY!). Men gott var det! Kan varmt rekommendera Kaknästornet om man är brunchsugen. Och om man vill ha brunch with a view (åk då dt en dag med vackert väder).
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0