Dag 16 - Innehållet i min väska



Min väska är tung. Det är på den nivån att jag får ont i axlar och rygg när jag bär runt på den. Alex brukar säga till mig att plocka ur allt onödigt ur den, men efter att ha försökt mig på det kan jag konstatera att dessa saker är absolut nödvändiga för mig att bära runt på. Och väskan är fortfarande alldeles för tung.

Min väska innehåller just nu:

Plånbok.
Parfym.
Smink.
Fingervantar.
Tumvantar (oklart varför jag har två par vantar).
Försvarets hudsalva.
Lypsyl.
Spegel.
Våtservett.
En musikalbiljett till Leva Livet.
Handcreme.
Ett gammalt presentkort på GinaTricot (200 kronor).
Tuggummi.
Hårspännen.
Mer hårspännen.
Bok.
Kalender.

Ibland innehåller samma väska även kamera, mobil, nycklar, anteckningsblock, mössa och iPod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0