Eurovision Song Contest 2015

 
Måns Zelmerlöw- vinnare av Eurovision Song Contest 2015.
 
Jag svettades, jag våndades, jag kissade nästan på mig. Satan, så spännande omröstningen var. Var helt övertygad om att Ryssland skulle ta hem kalaset, det såg ju ut så under första halvan. Men sen så. Då svängde det och Måns knappade inte bara in och gick om, han la i en extraväxel och slutade 62 poäng före Ryssland som blev tvåa. Det är galet.
 
Jag är så vansinnigt glad! Glad att Sverige vann och glad att det var just Måns som fick lyfta segerpokalen. Nu måste det ju bli i Friends Arena nästa år. Malmö har de ju avverkat, och de KAN inte lägga det i Göteborg. Blir det på Friends MÅSTE jag få tag på biljetter. Måste.
 
Shit. Det är så sjuuukt!
 
 

Morran och Tobias

 
 
Morran och Tobias. Jag har tänkt se det länge, men det har inte blivit av. Men nu så. Första avsnittet.
 
Jag skrattade så jag grät. Det roligaste jag sett på väldigt länge!
 
 

RSS 2.0