Gourmetmiddag i hemmamiljö



Efter gårdagens middagsbesvikelse (det var fullt på varenda jäkla restaurang som serverade kött och för lång väntetid för att vi skulle hinna äta innan bion, så det slutade på Donken...) lovade Alex att han skulle laga en brakmiddag i dag. Efter att snabbt ha surfat runt på nätet och fiskat fram ett laxrecept skred han i kväll till handling. Det var ett inte helt okomplicerat recept, visade det sig, men han klarade av uppgiften galant. Så medans jag satt ute i soffan lagade han lax i ugn med fetaosttäcke och rödbetsrisotto.

Även om det kanske inte ser så aptitligt ut på bilden här uppe bör ni informeras om att det var awesome! Riktigt gott. Tre matlådor lyckades jag dessutom sno åt mig, så jag är mer än nöjd.

Vill ni ha receptet så får ni hojta till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0