These boots are made for walkin'

Det blev en rejäl shoppingtur, och jag kan väl ha råkat gjort av med lite väl mycket pengar. I synnerhet som att jag redan köpt på mig vansinnigt mycket kläder de senaste veckorna. Men nu är det som det är, och jag tycker mycket om alla mina fynd.
 
I dag gömmer sig bland annat dessa skor i mina shoppingpåsar. Egentligen är jag på jakt efter ett par snygga skor i Acne Pistols- style, svarta naturligtvis, men jag har inte kommit så mycket längre än att formulera tanken att det är sådana jag vill ha. Så sprang jag nu över dessa tanfärgade kilklackar. På 70% rea. så istället för ordinarie pris på 699:- betalade jag endast 210:-. Det gick inte att motstå.
 
Och nu har jag ett par snygga skor att använda under tiden som jag letar efter de där svarta godbitarna som jag egentligen suktar efter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0