De svenska prinsessornas Nobelklänningar

Jag såg för ovanlighetens skull inte mycket av gårdagens Nobelfest, men jag har självklart uppdaterat mig på hur det såg ut på klänningsfronten. Mest nyfiken var jag på de svenska prinsessornas val.
 
 
Victorias klänning signerad Elie Saab var min stora favorit. Härligt med lite färg och bling i form av paljetter. Dessutom mycket stiligt matchat med halsbandet.
 
 
Madeleine återanvände en gammal pärla som hon även hade på sig dagen innan kronprinsessparets bröllop. Jag gillar verkligen den här klänningen, men den kändes lite blek jämfört med Victorias skapelse. 
 
 
Men ska man utse en vinnare från årets Nobelfest så är det utan tvekan Madeleines frisyr. Åh, kan inte någon ge mig ett sånt juvelprytt diadem och så tjockt glänsande hår? Om någon hörsammar min önskan lovar jag att ha denna uppsättning varje dag under hela nästa år.
 
 

Kommentarer
Postat av: annsoh

Hej! hur vad helgen! :) allt bra? :) kraM

2012-12-11 @ 22:33:46
URL: http://annsoh.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0