Mönstrade ben

 
Jag har gjort något man absolut inte får göra. Eller får och får, man BÖR inte göra det för det blir aldrig bra.
 
Jag har köpt ett par byxor i en storlek mindre än vad jag brukar köpa, i övertygelsen om att de kommer att sitta perfekt på mina ben när jag har gått ner ytterligare några kilo.
 
Funderade länge och väl, och provade båda storlekarna flera gånger. Det förvånade mig att jag kunde få upp och knäppa den mindre varianten över mina breda föda-barn-höfter, och än mer förvånande var att de inte långsamt kramade livet ur min runda kropp. Kan ha att göra med att de var i ett mycket trevligt, stretchigt material.
 
Så nu ligger utmaningen i att gå ner ytterligare några kilo, då kommer de här byxorna verkligen att sitta som en smäck. Det är min övertygelse och så kommer det att bli.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0