När väskan aldrig kommer

 
Den där jädra texten känns som ett hån när man står och väntar på sitt bagage som aldrig kommer.
 
Det har inte varit en helt problemfri resa hem från Australien, men nu är vi åtminstone hemma i vår alldeles egna lägenhet.
 
Vi är hemma. Men var våra väskor är, det vet ingen. De försvann någonstans på vägen, och jag hoppas innerligt att de bara blev kvarlämnade i London, för i sådana fall bör vi få hem dem i morgon. Jag har allt i den där väskan. Massa av mina finaste kläder, de bästa underkläderna, hårtork, hygienartiklar, mobil- och kameraladdare, bankdosa och viktigast av allt- alla bilder jag har tagit under semestern.
 
Vad jag däremot fick med mig hem är en härlig förkylning. Så tror jag sätter punkt här för i dag, så får ni höra om den struliga hemresan i morgon. Och förhoppningsvis har min väska kommit till rätta så att jag kan visa massa bilder också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0