Queen B

 
Igår kväll var jag och Alex och såg Beyoncé uppträda i Globen. Tyvärr har jag bara skitkassa bilder, men det är lika bra att slänga upp dem här så att ni inte tror att jag hittar på om att jag faktiskt var där.
 
Jisses, vilken show hon bjöd på! Det var stundtals lite segt i början. Fast segt är egentligen fel ord. Det var absolut inte dåligt eller så, men det dröjde ett tag innan det där riktiga lyftet kom. Men när det väl infann sig kokade hela Globen av glädje och eufori. Det bjöds på blandat material både från hennes tidiga år som soloartist såväl som nyare låtar, och från Destiny's Child- epoken kastade hon in en kort version av Survivor.
 
Jag är helt golvad. Och vansinnigt imponerad över hennes förmåga att kunna shaka loss rejält vad gäller dansen utan att det påverkar rösten ett dugg. Själv orkar man ju knappt gå i trappor utan att bli ansträngd på rösten.
 
Så. Galet. Bra.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0