En förenklad version av mitt liv just nu

22 år, på gränsen till förbrukad. Född och uppvuxen i en villaförort söder om Stockholm, nu bosatt i lägenhet i förort sydväst om stan. Trivs väldigt bra på mina 42 kvadrat, även om jag inser att en ny platt- tv på 32 tum skulle vara pricken över i:et.


Arbetar på ett försäkringsbolag (Men det vågar jag nästan inte berätta för folk, då de ofta har en tendens att tro att försäkringsmänniskor är ofantligt tråkiga. De vet inte hur fel de har...). Kan egentligen inte ett skvatt om försäkringar (vilket mina arbetsgivare är väl medvetna om), men jag är här för att lära mig. På eftermiddagarna sitter jag fastkedjad i receptionen, vilket passar mig alldeles utmärkt, och på förmiddagarna är det försäkringsarbetet som gäller. Trivs väldigt bra på mitt jobb, och jag lovar - det har ingenting att göra med att vi har en egen bar i våra lokaler.


Civilstånd: Ensamstående. Singel. Ingen pojkvän. Bara jag, helt på egen hand. Så har det varit sedan slutet av februari förra året. Eller början av mars, beroende på hur man ser det. Är egentligen rätt nöjd med min situation för tillfället, men en liten del av mig (som dock har en tendens att ta över ibland) vill inget hellre än att hitta drömprinsen så fort som möjligt.


Detta är väl mitt liv just nu i väldigt stora drag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0