Extremt trött

Måste fortsätta klaga lite. Det räcker ju inte med att ha ont i halsen, jag är dessutom extremt trött. All energi jag hade förra veckan är försvunnen, och kroppen känns långt ifrån utvilad. Kan med andra ord konstatera att jag har landat tungt i verkligheten.
Har till råga på allt falllit in i min dåliga vana att inte lägga mig på kvällarna, och somna på soffan. Senast igår. Hade varit ute och ätit med M, kom hem vid 23- snåret. Trots att jag var väldigt trött slog jag på datorn för att kolla om bloggen var up running igen. Det var den inte. Så datorn stängdes omedelbart av (vilket jag borde ha en eloge för), men jag satt kvar i soffan. Tänkte bara vila lite. Vaknade runt 01:15. Inte bra.

Sitter nu på jobbet och gäspar mig igenom dagen. Får se till att det blir en tidig kväll idag. Och jag måste lära mig, för jag klarar inte av den här tröttheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0