Förkylningen är värre

Nu när jag har varit vaken i några timmar märker jag att min förkylning har blivit värre än vad den var tidigare. Och jag är inte dummare än att jag förstår att det var den där jäkla kylan i isbaren på Nordic Sea Hotel igår som gjorde det. Det var alldeles för kallt där för att det skulle vara nyttigt för min redan sjuka kropp.
Om jag tar en alvedon eller ibumetin eller vad vi nu har för tabletter på jobbet, trycker i mig min hostmedicin och hoppas på det bästa - då kanske jag ka nbli frisk till ikväll... Det är i alla fall värt ett försök.  För ikväll kommer M över på middag, är det tänkt, och det är inte kul att sitta och snörvla då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0