Helena sambo över helgen

Ikväll kommer N och lämnar lilla Colfax hos mig. Det är dags att vara kattvakt igen när han sticker ner till föräldrarna i Småland. Mitt största problem just nu är att jag måste städa och handla mat innan de kommer, och jag kommer att ha ungefär 45 minuter på mig. Känns inte så jätteplanerat från min sida. Men det borde inte vara en omöjlighet att lyckas.

Ska bli trevligt att få lite sällskap igen. Hon är så kelsjuk, Colfax, så jag kommer förmodligen inte att få en lugn stund. I brist på en pojkvän som ska ha uppmärksamhet är en liten katt perfekt. Speciellt som att hon inte är min att behålla heller, utan jag kan lämna tillbaka henne efter några dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0