Isbaren eller presentkort på resor?

Jag och Ingela har blivit inbjudna till Nordic Sea Hotel på torsdag, för visning av deras nya energirum, konferensrum och liknande. Vi går enabrt dit för att spana in den nya isbaren.
Nu har vi idag fått inbjudan till ett annat event samma dag. En inflyttningsfest hos resebyrån vi använder oss av. Där komemr det att lottas ut presentkort på flygbiljetter, resor till Indien, weekends och hotellövernattningar.

Jag har aldrig varit på Nordic- hotellen och vill hemskt gärna se hur det ser ut där. Och jag vill verkligen se isbaren - utan att behöva betala 180 spänn, som man måste göra i vanliga fall.
Och jag vill verkligen ha chansen att vinna resor. Och träffa de som har hjälpt oss boka resor när det har varit svårt att hitta något själv.

Varför ska det vara så svårt för? Hur skulle du välja?

Kommentarer
Postat av: Åsa Lundstedt

Tycker mycket om det du skrev! Skojigt att se en del nyttiga grejer och inte bara det vanliga sakerna som man kan läsa om varje dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0