Martin från Danmark

Martin från Danmarkskontoret kom till Stockholm inatt. Han och övriga skandinaviska IT- killar ska hålla på med något projekt ute i Solna. Jag har inte träffat Martin sedan Tyskland i maj, så det var riktigt kul att se honom imorse. Vi har varit alltför dåliga på mailkontakten.

Förhoppningsvis hinner vi gå ut och käka någon kväll den här veckan. Riktigt säker kan man aldrig vara - kan tänka mig att min chef (som ansvarar för det här projektet) kommer kräva att de sitter sent på kvällarna.

Nu går jag runt och luktar herrparfym, efter att ha kramat honom imorse. Det är i och för sig en rätt angenäm doft, men jag ser hellre att den sitter kvar på den person som parfymen är ämnad för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0