Hunger

Jag är så jäkla hungrig. Kan kanske bero på att jag har tryckt i mig både det ena och andra under min vistelse i Grekland, och magsäcken har töjt ut sig. Idag har jag ätit två kokta ägg och lite nudlar. Till råga på allt var jag inte ett dugg sugen på varken ägg eller nudlar, men det var vad jag hade hemma. Tänker inte köpa på mig massa mat, för jag åker ju till Gotland imorgon och kommer hem på fredag.

Men nu är jag jättehungrig. Och det finns ingentign i varken kylskåp eller skafferi. Occh känns intem otiverande att släpa sig ut till affären. Jag får klura ett tag på hur jag ska göra. Pasta med ketchup? Det är ju faktiskt inte helt fel, trots allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0