Moget beslut

För en gångs skull har jag inte somnat i på soffan. Eller, om jag ska vara helt ärlig sov jag ett par timmar från kl 18 och framåt, men det räknas liksom inte riktigt. Sedan dess har jag hållit mig vaken. Trots att jag har tittat på film i ett mörkt rum, vilket annars brukar hjälpa sömnen på traven ganska bra. Och den senaste timmen har jag bara suttit framför datorn, vilket sällan brukar göra mig pigg.

Nu är jag däremot jäkligt trött, och tvärt emot vad jag brukar göra, så har jag borstat tänderna och tänker nu lägga mig i sängen och få många timmars härlig sömn. Sammanhängande sömn. Med andra ord, hålla mig borta från soffan. Inget "Ska bara blunda två sekunder", och sedan vakna och somna om några gånger innan jag slutligen förflyttar mig till sängen. Det är i mina ögon ett extremt moget och vuxet beslut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0