Så jävla ARG

Killen som sitter i vår reception nu under sommaren har ingen arbetsmoral överhuvudtaget. Jag tror att det rör sig om 6 veckor ha nska sitta här. Flera gånger har han försovit sig, vilket inte fungerar när man sitter i en reception som öppnar ett visst klockslag. Och nu är det andra gången som han är sjuk. Det blir ju jag som får rycka in, vilket jag inte har tid med. Jag har ju planerat in massa andra saker som jag måste bli klar med innan jag går på semester. Jag kan ju inte göra de sakerna nu utan är helt bakbunden.
Det är så jäkla dåligt. Är man på ett ställe så få veckor får man se till att vara på plats. Förra gången han var sjuk var det bara trötthet. Jag tror att han hade partat dagen innan. Det är inte någon ok anledning. Och när jag pratade med honom idag lät han inte särskilt sjuk. Vilket gör mig än mer förbannad. För det är mig det går ut över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0