Adjöken till pengarna

Sådär, nu har jag betalat årets sista räkningar. Jag har gått och dragit på det, vilket aldrig är bra. Man ska betala så fort lönen kommer in på kontot, för då vet man exakt hur mycket pengar man har att röra sig med. Men tack vare alla julklappspengar så har jag känt mig tillräckligt tät för att kunna skita i det några dagar. Inte för att jag har shoppat något ändå, för öl räknas väl inte in i den budgeten? Men nu jäklar har pengar spenderats både på hyra och telefonräkning. Och alla andra jäkla räkningar som måste betalas. Men nu är det slut med det för i år. Nästa räkning som betalas kommer att betalas 2009. Ett år som förhoppningsvis kommer att göra underverk för min ekonomi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0