Early in the morning

I morgon ska jag upp i ottan, och det helt frivilligt. Klockan 06:50 ska jag nämligen infinna mig på Radisson SAS Strand Hotel nere vid Nybrokajen. Jag och Emma är inbjudna på grötfrukost, som börjar så tidigt, och då vi ska till jobbet efteråt är det lika bra att hänga på låset.

Det enda problemet blir att ta sig ur sängen, men det är lika bra att börja öva nu för det är så mitt liv kommer att te sig om ett par veckor. Min förhoppning är att de bjussar på risgrynsgröt - vilket de ju borde göra då det börjar närma sig juletid. Då jag älskar risgrynsgröt (och hotellfrukostar i allmänhet) ska jag försöka vara riktigt hungrig. Jag har börjat redan idag genom att äta spenatsoppa till middag. That´ll do it.

Frosseri, here I come!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0