Harry Potter på engelska

Jag blev väldigt glad när jag såg att Harry Potter and the goblet of fire skulle visas på tv i dag. När jag dock upptäckte att det var den dubbade versionen blev jag lite ledsen i ögat (och jäkligt förbannad). Att dubba filmer borde inte vara lagligt någonstans. Filmen tappar hela sin själ och hela sin trovärdighet. Men då jag var inställd på att se Harry Potter, så såg jag till att se Harry Potter. Alldeles gratis, dessutom. Men att ladda ner ligger inte riktigt för mig rent teknikmässigt (om någon vill visa mig är det bara att säga till...), så jag vände mig till Youtube. Där kan man hitta tiominuterssnuttar av hela filmen. När en snutt är klar är det bara att trycka igång nästa. Lite jobbigt, kanske kan tyckas, men det var ingenting som jag stördes av i dag. Jag fick ju se Harry Potter. Hela filmen. På engelska.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0