Endast tre veckor kvar

Idag är det exakt tre veckor kvar tills jag sticker iväg till Australien. Vilken jäkla ångest. Spännande och kul, men samtidigt väldigt ångestfullt. Har aldrig flugit så långt förut, och definitivt inte ensam. Är övertygad om att någonting kommer att gå fel. Mitt bagage försvinner, jag villar bort mig på flygplatsen i Kuala Lumpur och missar planet till Sydney, planet störtar alternativt måste nödlanda någonstans....
Nej, jag ska inte skrämma upp mig själv. Det kommer att gå bra. Andas. Bara andas. Och visumet gäller, jag kommer att komma in i landet.

Någon som har några bra tips på vad man kan sysselsätta sig med under en så lång flygresa?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sova och titta på de filmer som finns på planet. Läsa en bok. Men sova så mkt som möjligt brukar vara bäst.

2008-02-12 @ 22:56:33
URL: http://angelicas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0