Hinner jag packa?

Min taktik att skjuta upp min rädsla inför flygturen nästa tisdag är att inte tänka på den alls. Inte tänka på den, och boka upp mig så mycket som det bara går. Såhär ser mitt kvälls- schema ut fram till dess:

Måndag: Tvättstuga och städa
Tisdag: Eventuellt träffa Marielle
Onsdag: Träffa E
Torsdag: Träffa M?
Fredag: Ut med Marcel, Craig och kollegor
Lördag: Stallet på förmiddagen, inflyttningsfest/ schlagerparty hos N på kkvällen
Söndag: Lunch hemma hos Koffe, rida på kvällen
Måndag: ?
Tisdag: Tid för avgång 12:30

Har en del saker som jag måste hinna inhandla innan jag åker. Det får jag försöka klara av på någon lunch. Likaså växla pengar. Måste hem till päronen och trycka in mer musik i min Ipod. Någon gång kanske jag måste packa resväskan också? Men när?

Känner mig nästan handlingsförlamad. Jag vet att jag borde fixa saker så fort jag får lite tid över, men det blir bara inte så. För så fort jag börjar fixa, blir resan verklig. Och då börjar jag oroa mig inför flyget, och mellanlandningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0