Min trasiga kropp

Usch, jag är på tok för dålig på att ta hand om mig själv. Det yttersta beviset på detta kom igår, när jag hade så ont i rygg och nacke att jag inte kunde sitta normalt.

Nu när jag sitter på jobbet framför min dator märker jag hur det påverkar mig. Gör ont att sitta. Gör ont att skriva. Har fått rådet att försöka stretcha, så jag har stått och tryckt mig mot skåp och dörrar. Skulle verkligen behöva ett höj- och sänkbart skrivbord (som dessutom är större än det jag har nu).
Och kanske borde börja gå till en naprapat. Någon som kan fixa till mig på det sätt jag själv inte klarar av. Måste börja ta tag i mig själv. Kan inte gå runt och ha ont på det här sättet. Jag är ju bara 23.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0