Laddar inför morgondagen

Jag jobbar bara imorgon, sedan är jag ledig resten av veckan. Äntligen. Även om det bara är fyra dagar, så gör det mycket. Åker ju dessutom till Eskilstuna på lördag för att se Kent och Håkan. Något att se fram emot.

Jag vet att jag egentligen borde gå och lägga mig nu, men jag har sovit alldeles för mycket under dagen så jag är inte särskilt trött. Mycket idiotiskt, om jag får säga det själv. Men jag är inte förvånad över mig själv. Inte den här gången. Känner mig som ett litet barn som vägrar gå och lägga sig. Men det finns en vuxen människa inom mig som säger att det är dags att sluta upp med fånerierna. Jag får väl lyssna på den, antar jag. De vuxna brukar ju ha rätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0