Ligga. Gifta. Knuffa.

Fick en Ligga, gifta, knuffa av E. Anders Svensson, Zlatan, Fredrik Ljungberg. E är ju fotbollsnörd, så det är klart att han gav mig en sådan. Och den var faktiskt rätt lätt att lösa.

Jag har svårt för Ljungberg. Gillar inte hans diviga attityd. Honom skulle jag knuffa.
Sedan skulle jag ligga med Zlatan, och gifta mig med Anders. Har fått för mig att han är snäll och go. Men E är av en annan uppfattning, och påstår att han kan vara riktigt dryg ibland. Och E är ju trots allt sportjournalist och pratar med dessa stjärnor ibland. Så jag får väl tro honom. Men mitt val står fast.


Bye bye, Fredrik.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Usch. Läs och kommentera det som hände idag på Liseberg!?

Kram.

2008-07-15 @ 21:19:13
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0