Ont i huvudet?

Jag kan inte riktigt säga om det beror på alkoholen eller om det beror på att jag har sovit alldeles för mycket inatt, men mitt huvud känns inte helt hundra. Det är lätt att skylla på alkoholen, men jag var ju hemma vid 23- tiden igår och efter det drack jag inte en droppe. Satte mig framför datorn ett tag, och sms:ade med E, innan jag somnade i soffan. Vaknade ett antal gånger, men när klockan var strax efter 6 flyttade jag mig till sängen. Gick sedan upp vidd 11- snåret. Så jag tror nog snarare att det kan vara den konstiga sömnen som är den värsta boven den här gången. 

Jag borde nog se till att få i mig lite vatten. Och något att äta. Undrar om pizzerian har öppet idag... Illa, jag vet, men inte fan orkar jag ställa mig och laga mat nu. Och i sådanna fall måste jag ta mig till affären först, för jag har ingenting att äta hemma. Så pizza får det nog bli...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0