Snälla, låt mig slippa

Ingela har åkt på den där hemska magsjukan som hennes man och yngsta son insjuknat i. Jag trodde faktiskt att hon skulle klara sig, men icke. Även äldsta sonen springer och spyr. Så nu är jag livrädd för att jag ska åka på eländet också - vi delar ju trots allt plats i receptionen. Som tur är brukar jag ju klara mig undan sånt där när hon är sjuk, och jag hoppas verkligen att denna gång inte är något undantag.

Det tråkiga är att Ingela skulle följa med på Håkan- konserten ikväll. Nu går ju inte det. Om jag inte missminner mig så var det precis likadant senast Håkan spelade på Grönan. Hon blev sjuk och kunde inte haka på. Det verkar inte som att det är menat att bli. Tråkigt.


Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: Vad roligt! Om du vill får du gärna länka till tävligen från din blogg. Du behöver inte men det hade varit snällt. Ha en fin dag!



Mvh Little Peaché

2008-06-13 @ 11:04:37
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0