Vad vill jag egentligen?

Blir inte klok på vad jag känner för E. Det börjar störa mig rätt rejält. Försökte tänka mig in i en förhållandesituation igår, men det är svårt. Det finns så mycket hos honom som jag tycker om, samtidigt som att det finns saker som jag inte är så förtjust i. Jag kan inte sätta ord på vad det är jag känner. Jag kan inte sortera mina känslor och se vad som betyder vad. Allt är en enda röra, huller om buller.

Men jag kom igår fram till att:

Jag tycker om när han håller om mig.
Jag tycker om att vakna upp bredvid honom.
Jag tycker om att han försöker att vara duktig i köket, fast han egentligen inte är det.
Jag tycker om att äta frukost, lunch, middag på hans balkong i hans sällskap.
Jag tycker om när han väljer musik och vägrar visa vilken skiva han tänker spela.
Jag tycker om att han blandar alldeles för starka rom och cola- drinkar.
Jag tycker om hans mjuka läppar.
Jag tycker om att han envist hävdar att den gräsliga "Tre kronor"- tröjan är min.
Jag tycker om att han fortfarande låter helt chockad när ämnet "mensfläcken" tas upp.



Kommentarer
Postat av: Emma

svar: Visst blir man glad när man hör den? ^^

2008-06-29 @ 22:42:53
URL: http://emmapetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0