Att fixa imorgon

Har en del saker som jag måste göra imorgon.

- Växla pengar (som jag måste hämta ut först)
- Köpa en present till Gabrielle och Kevin
- Packa min väska
- Stryka lite kläder
- Städa lite mer än vad jag lyckats med ikväll (men disken är jag klar med)
- Ladda batteriet till kameran
- Lära mig hur man mobilbloggar (kan vara nyttigt)
- Boka tid till tvättstugan

Detta ska jag hinna med, fast jag troligtvis kommer att sitta fast på jobbet till sent imorgon. Det som oroar mig mest är den där presenten. Men jag har en tanke. Förhoppningsvis löser en sväng förbi Urban Outfitters det mesta.

Kommentarer
Postat av: Lou

Har du något musiktips till mig? :)

2008-03-02 @ 23:29:37
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0