En kväll tillägnad Håkan Hellström

Lördagskvällen tillägnas Håkan Hellström. I alla fall på Landet, vid Telefonplan. Det kommer bli mycket Håkan- musik, men även musik som förknippas med honom.
Kusinens inflyttningsfest på lördag har blivit inställd, då hennes pojkvän (och sambo) är sjuk, och hon måste vara i Nyköping hela helgen. Så min kväll ligger nu öppen. Kanske blir det Landet? Troligtvis inte. Jag är sjuk. Fortfarande. Ska smita iväg till Apoteket idag på lunchen, men jag hinner garanterat inte bli frisk till imorgon. Ska nog höra om inte Marielle vill komma över lite senare imorgon, istället för 13:30 som vi tidigare bestämt.

Men jag tycker att du ska åka till Landet, om du befinner dig i Stockholmsområdet. Det är trots allt ett av de bästa ställena vi har i Hufvudstaden. Och Håkan är ju en av de bästa vi har i musik- Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0