Dagens planer

Det tog ett tag, men nu sitter jag här i min soffa påklädd och sminkad, redo att bege mig ut på äventyr. Borde egentligen ha städat lite, men det kanske jag hinner senare ikväll... Idag ser planen ut som följer.

Möta upp Marielle och Shadi (och någon mer?) i Fruängen kl 14, för att sedan åka till Café Lyran. Promenera och fika lite där.
Sedan åka och titta på när Micke spelar fotbollsmatch kl 16. Vara duktiga cheerleaders.
Efter det blir det till att laga middag hemma hos Shadi och snacka skit.

Vädret utanför mitt fönster är vackert, så det kommer förhoppningsvis att bli en riktigt lyckad eftermiddag. Men nu måste jag smita om jag ska hinna till kl 14...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0